tisdag 7 juli 2009

Noy 50 år!!!

Igår hade vi en heldag Smilla, jag och Sara. Dick har en vecka kvar till semestern. Jag hämtade Sara tidigt på morgonen hos hennes pappa. Sedan åkte vi till Linköping i hällregn. Det var riktigt otäckt att köra på motorvägen med allt vatten men vi kom fram till Linköping välbehållna. Sedan gjorde vi ICA Maxi och IKANO-huset.
Sara och jag köpte mobiltbredband nu till sommaren så att vi kan ha kontakt med omvärlden även på semestern. Vi köpte också present till brorsans underbara fru Noy och lite småsaker på IKEA.

När vi var klara med det så åkte vi hem, i lite mindre mängd regn. Efter ett kort stopp hemma åkte vi till Lasse och Noy och firade henne med god mat, smaskig jordgubbstårta och kaffe.

Smilla höll igång hela dagen och somnade sedan i bilen på väg hem och det var bara att bära in henne i sängen när vi kom hem. Sedan vaknade hon innan fem idag!!
--------------------------------------------------------------------------------------

Jag hade inte tänkt att fortsätta med scrapperiets sommartävlingar när jag insåg att det var 87 stycken som hade hakat på utmaningarna men eftersom jag ändå skulle göra ett kort till Noy bstämde jag mig för att hänga på den här veckan också.

4 kommentarer:

AnnaG sa...

Åh vilket fint kort hoppas du har ett skönt sommarlov!!!

kram Anna G

Aase sa...

Underbart kort du gjort. Vad sommar läckert. Kände väl lite som du inför denna deltävlingen. Får se hur jag gör, Men detta kortet var urläckert

Kram Aase

Ann-Sofi sa...

Fint som vanligt!
Måste fråga, den där "girlangen" du ofta använder (den svarta) är det något du stansar ut, tex med Revolution?

Ann-Sofi sa...

Tack för ditt snabba svar, ska genast beställa :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...