tisdag 7 juli 2009

OLW #55 Joy

Den här veckan bestämde jag mig för att hänga på utmaningen på OLW. Den här veckans ord är Joy och jag gjorde en väldigt enkel LO. Jag tycker att det är så svårt att fota enkla LOs så att man ser hur fina de faktiskt kan vara. Jag har flera gånger varit nära att sätta på fler saker och att rita svarta streck på den här LOn men jag gillar enkelheten och hur fokus ligger på fotot trots att det är så litet så jag ska låta bli att kludda på den!


Bild från sidan så man ser 3D-effekten.

5 kommentarer:

Aase sa...

Läckert....
Pappren är Kaiser ngn av de senaste serierna Fast jag använt baksidan :)

Kram Aase

Cath. sa...

Å, jag tycker den är helt underbar!!!

Lynn sa...

Love it!

Denise sa...

simple-perfect!

Gigi sa...

SO cute!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...