onsdag 1 juli 2009

Tacksamhet

Just idag är jag bara så tacksam.
Tacksam över allt jag har.
Jag har två underbara döttrar som trots den stora åldersskillnaden leker väldigt bra ihop. Sara ställer upp och bygger koja med Smilla och busar med henne hela tiden. Idag när jag stått och tittat på dem när de lekt så har mitt modershjärta fyllts med kärlek och just tacksamhet.

Dessutom är jag tacksam över all den kärlek jag får och ger till Dick, det är lätt att bara låta vardagen ta över och ta varandra för givet och visst har vi vardag också (i alla högsta grad !!) men samtidigt känner jag stor kärlek till honom varje dag, i det stora och i det lilla.

Fotot är ifrån helgen när vi satt och åt frukost i förtältet.

5 kommentarer:

wilanand sa...

vad söta ni e!
Ja om det går bra kommer vi allihop och stannar väl över lördagen bara, blir nog enklast! =) Går tåg 10.30 och 12.30 (framme 11.12 eller 13.12) Vilket skulle passa bäst? Båda funkar för oss.

Eyovine sa...

Ja visst är det underbart att se sina barn mysa med varandra =)... känner igen det från mina egna, då jag ockå her ett rejält hopp mellan 3:an och 4:an...
Så läcker loen till STM var *pekar neråt*

Kram Maja

Mette sa...

Du har så rätt... Man måste stanna upp i vardagen i bland och se vad man verkligen har! Det underbara i ens närhet...
Twilight-böckerna... Ja, jag är på bok 4... Precis som du har jag inte blivit frälst, men de har varit helt ok att läsa.

LillBlomman sa...

Vilken lycka!!! Vad fint att du stannar upp och tar in allt! Hoppas att du njuter av sommaren vännen! Kramar!

I am Sarah sa...

jag är sa glad att jag hittade din blog, eftersom jag älskar scrapbooking och du är väldigt kreativ. Och dessutom kan jag läser svenska, en sprak jag älskar och vill inte glömma sa snabbt =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...