måndag 13 juli 2009

Vinterpromenad

Just nu är jag så full av inspiration att jag bara scrappar. För en gångs skull inte bara till tävlingar och utmaningar, just nu tycker jag att det mest är skisser och jag är lite trött på skisser. Jag köpte senaste numret av Scrapbooks etc (nästa får jag hem i brevlådan!! )och det är verkligen en tidning som inspirerar!! Jag har gjort lite liftar från den och försökt att göra dem till mina egna och det är så kul!!


Nu hoppar jag definitivt av scrappiz tävling, utmaningen den här gången var bland annat att använda öljetter och att embossa. Jag har ingen setter och jag kan inte heller embossa så nu är det kört. Synd, för jag gillar i vanliga fall materialutmaningar.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Så himla läcker, färgerna och uppställningen. Den tilltalade verkligen mej.

Och måste säga vilket kanonfoto på header...

silwerstar sa...

Shit vad snygga layouter du får till!! :D Denna är snygg och den här under helt underbar ljuvlig! ♥

Själv kan jag inte gör nåt rätt alls för tillfället, så jag försöker inte ens längre *s* Men snart sitter jag väl här och scrappar igen, utan att ens tänka på det :) Skulle vara kul att få "flyt" igen! Så länge njuter jag av att kika in här och kollar in allt spännande du skapar!

Det blir samma för mig på den där tävlingen (du menar scrapperiet antar jag), jag kommer heller inte kunna fortsätta.. inte bara för att lusten inte finns längre, jag äger inte en endaste lite öljett och än mindre ett verktyg att banka dit dom med! Och embossat har jag aldrig gjort i hela mitt liv *s*

Eyovine sa...

Så snyggt!! Fotot och färgerna du använt funkar så fint ihop. Snygg design!

Kramiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...