torsdag 20 augusti 2009

Aj i magen

Igår när jag hämtade Smilla från dagis var hon lös i magen och hon sa att hon hade "Aj i magen". Och i natt var hon vaken och hade ont i magen. Jag tror att det är något hon har ätit men jag vågar inte skicka henne till dagis idag men om hon var ok i magen idag så fick hon komma i morgon.
Känns inte kul att behöva VABa andra dagen vi har elever i skolan men Smilla kommer först så det är bara att bita ihop.
Såg att jag vann Pappersbitens tävling med den här LOn!!

5 kommentarer:

Aase sa...

Inte är det det kul att ha VAB och inte är det kul att vara sjuk. varför ska man alltid ha det dåliga samvetet?? Jag är ju också hemma med en gräslig huvudvärk och feber som kommer och går. Kramen Aase

wilanand sa...

Hehe, mja men scrapping är ju lite mer utstuderat än det amatörmässiga jag håller på med. =) Röstade på dig på stellas tävling förresten =) Kram!

wilanand sa...

ps. hoppas magontet går över och att det inte är något! Pussa smilla från mig o william! =D

Ammi sa...

Grattis till vinsten och hoppas lillan mår bättre :-)

Monika sa...

Stackars liten! Hoppas hon kryar på sig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...