söndag 30 augusti 2009

I morgon

Imorgon är det måndag.
Dags för en ny vecka och efter helgens funderingar känns allt ganska bra ändå. Jag har varit så trött under veckan och det gör att man är extra känslig. Nu känns det som vanligt igen. Tycker nu att jag själv är ganska löjlig som tar åt mig för saker och ting, men jag är bara människa. :) Ibland får man bara konstatera att man inte kan tycka likadant. Det gör inte mig eller någon annan till sämre människa för det. :)
Det är bara att ta nya tag och gå vidare framåt. Ingen mening med att stå och stampa.
Det som inte är så kul däremot är min förkylning som verkar bli sämre istället för bättre.
Förhoppningsvis kan jag visa upp lite scrappat i morgon!

3 kommentarer:

Ulla sa...

Härligt att helgens vila har gett dej ny styrka..

wilanand sa...

Mmmm, det saknade jag också. Iofs så visade de Erika och honom i början men hon fick sån liten plats. Däremot gillade jag att det verkligen märktes att de läst alla böcker och la grund för tvåan direkt liksom...

Åsa/asamia sa...

Hoppas att du kryar på dig och att du orkar scrappa lite. Brukar va bra för själen att få sitta ifred och bara låta tankarna fara en stund.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...