onsdag 12 augusti 2009

Jobb

Ja, det märks att man har börjat jobba. När man kommer hem ska man ta hand om matlagning, tvätt, Busa med Smilla osv, så lusten att scrappa och blogga just nu är inte såååå stor men jag kan tänka mig att det blir en uppladdning i helgen och jag tänkte dessutom ha en tävling i bloggen nu til helgen för att fira att jag (för ett tag sedan) haft 20 000 besökare!

Hmmm...måste klura lite på vad för tävling jag ska ha, vad för tävlingar föredrar ni??? Skiss? Lift? Material? Bingo? eller något annat? Kom gärna med förslag och idéer!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Hej!
Och GRATTIS!!! Till vad låter jag vara osagt så länge... *S* så får du själv komma med nyheten!

Underbara bilder på underbara ungar!!!!!

Kram till dej!

Och du... min syrra bor i Tranås, kan inte vara så långt från dej??

Lilo sa...

Grattis till alla dina besökare! =)
Åh... Hoppas jag orkar och hinner vara med på din utmaning. Kanske en lift? Eller skiss? Det är kul! Å andra sidan tycker jag det mesta är kul. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...