lördag 29 augusti 2009

Tystnad

Idag är det tyst hemma. Sara är hos sin pappa och Smilla hos min bror. Dick och jag har varit och lämnat husvagnen på service i Mantorp, sedan tog vi en sväng till Linköping.
Vi strosade lite på stan och IKANO-huset. Jag köpte nästan ingenting!! Hittade lite snyggt till Dick och till Smilla.
Det känns konstigt att inte ha Smilla hemma, tomt på något sätt men hon har det säkert superkul hos Lasse!
Jag börjar bli förkyld! Ont i halsen och huvudet så det känns väldigt skönt att vi inte åkte till Eksjö idag!
Nu ska vi göra lite god mat och mysa!

3 kommentarer:

Lilo sa...

Här blev jag helt ensam (om man inte räknar med djuren). Men nu är sambon hemma också ialla fall. Konstigt att ha huset för sig själv tycker jag.

silwerstar sa...

Hoppas att ni får en mysig kväll!! (och att förkylningen vänder snarast!)

Sara sa...

Räkna med att ha förkyldningen ett tag... =/ Min är typ inte borta än =S Inte Andreas heller.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...