fredag 28 augusti 2009

Underbara familj!


Jag är helt färdig men jag har öppnat en öl (folköl i och för sig) och ska gå ner till scraprummet nu. Har en Lo på gång som jag tror jag kommer bli riktigt snygg, om jag inte lyckas förstöra den nu förstås...

Smilla är helt otroligt underbar!!! Nu sover hon men åh så hon har hållt igång i kväll!

Sara är också underbar, trots att hon har varit sjuk och hängig har hon lekt massor med Smilla och hon var snäll och ställde upp som barnvakt igår när jag var på föräldramöte. nu ska hon vara hos sin pappa en vecka och jag kommer sakna henne!

Dick är helt otrolig! Jag känner sån kärlek för denna man och det är såååå underbart att han kommit hem idag. Han har strulat och krånglat med sin chef för att jag skulle kunna vara med klassen i måndags trots att det i slutet innebar att han fick jobba mer den här veckan än vad han skulle egentligen. Tack min älskling...för att du finns!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...