torsdag 17 september 2009

Besök hos doktorn...

Ja, igår blev det en LO som nästan är färdig. Jag har bara lite småsaker kvar att göra på den så den dyker nog upp här i bloggen i morgon kväll.
Idag var jag hos läkaren för att ta bort en knöl jag haft i huvudet hur länge som helst och det var inte så farligt som jag trodde att ta bort den. Visst har jag lite ont och det ser ju inte så roligt ut just nu men det är såååå skönt att slippa knölen!

I lördags var vi på Öppet hus på dagis. Smilla tyckte om hoppborgen och fikat men sedan fick hon syn på clownerna och det var INTE populärt. Vi fick gå hem :(



2 kommentarer:

Lasse och Noy sa...

Nu när den där knölen är borta -- Slutar din kropp ovanför axlarna nu ?
Blir inte lätt att känna igen dig då, snyft. :P

wilanand sa...

HAHAHAHa, nä...vad dum lasse är! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...