lördag 26 september 2009

Carpe Diem

Nu kommer en LO "bara för att". Jag gillar verkligen det här fotot som Sara har tagit på Smilla när hon försöker fånga fjärilar. Det är så underbart att se henne upptäcka livet och allt runt omkring henne och jag hoppas att hon i livet kommer att "fånga dagen" - Carpe Diem.
Det är så lätt att fastna i minnen från förut eller planer om framtiden och det är lätt att glömma se allt underbart som händer just nu!
Jag älskar papprena (lily bee) som var med i min vinst på Linköpingsträffen.
Vinsten kom från Designat och det är verkligen värt att kika in där, gillar deras utbud som är lite annorlunda!

Annika och William kommer på besök ikväll och de sover över, så mysigt!

4 kommentarer:

UlrikaT sa...

Jag säger bara: WOW!
Så smart att göra grenen till ett träd, den ska jag komma ihåg. :) Dom rullarna gav ju bara en såå läcker effekt.

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

Aase sa...

Ja nästa gång det blir åt Mantorp så ska jag se till att besöka dej ....
Rasmsu är väl nöjd ikväll då hans förare tog titeln idag, Tommy Rustad har han mekat år :)
Jag såg Tommy och (Rasmus) på TV nyss, blev alldeles tokig av stolthet :)

Essmo sa...

Vilken superfin LO! jättefint foto! =)
kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...