fredag 25 september 2009

Fredag

Niorna har varit på PRAO den här veckan och eftersom jag bara har nior på fredagar så tog jag en dags kompledigt! Så skönt!!
Dick var också ledig så vi åkte till Linköping och shoppade lite på IKANO-huset. Det här köpte vi:
- En PUMA dress till mig, så att jag inte ska frysa när jag ska ut och vara hurtig!
- En luvtröja till Smilla.
- Ett par skor till mig.
- Två par stövlar till Smilla.
- Ett nattlinne till Smilla.
- En mössa och vantar till William.
- Vantar till Smilla.
- Nya glas.
- Nya muggar.
- En tidskriftsamlare.
- En lampa till Dicks pappa.
....hmmmm...tror det var allt.

Sedan kom Sara ut till Tornby och mötte upp oss och så gick vi till McÄckel och åt innan vi åkte till gulligaste Annika, Andreas och William på lite kaffe och klädöverlämning. Jag hade fyndat lite på Tradera till William och hade lite kläder här hemma till honom.

Ikväll har jag tittat på Idol och scrappat. Visar i morgon!
Kram på er alla!!!

1 kommentar:

wilanand sa...

haha, McÄckel, mitt smeknamn på donken sprider sig =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...