fredag 11 september 2009

Håll i hatten!

På Linköpingsträffarna senaste gångerna har Stellas haft en lifttävling varje dag och det är jag som stått med den LO som ska liftas. Det är lite speciellt när man gör en LO som man vet ska liftas. Jag försöker att har ett ganska enkelt upplägg för att man inte ska låsa sig för mycket, sedan brukar jag se till att titeln och färgerna kan inspirera till en lift också. Personligen gillar jag att lifta andra och då inte bara upplägget. Så här såg LOerna ut som skulle liftas.

Vi fick in massor med ursnygga LOs och det var inte helt lätt att välja pristagare men jag har en absolut favorit bland alla bidrag och det var från Lilla Katt, tyvärr har inte hon någon blogg i dagsläget men jag hoppas verkligen att den tjejen skaffar en blogg så att hon kan inspirera oss andra!

6 kommentarer:

sagapo sa...

Fina LO som du gjort. Forsätter nog att lifta dig :-) Carita

wilanand sa...

Hihi, Vad sött på William =) Jag gillade också Lilla Katt, får hoppas att hon startar blogga hon också snart. Sluta telepatisera med min son och lära honom otyg! =P

Sofias blogg sa...

Underbara!!! :)

yes sa...

Jag gillar verkligen den översta...härligt...härligt!
kram ylva

Linda - www.knorrigt.com sa...

Superfina verkligen!!!

Nallebr.. sa...

sååå himla fina los du gör!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...