onsdag 2 september 2009

I dag

Idag har jag petat i mig ett par Ipren lite nässprya och så har jag jobbat. Kände mig inte så risig som jag trodde att jag skulle göra men när jag kom hem hade jag ingen röst kvar. Tur att det inte finns så många att prata med hemma ikväll. :) Smilla sover, Sara är hos H och Dick är i Strängnäs och jobbar.
Dagen idag var en bra dag, eleverna var goa, jobbet flöt på och det kändes skönt att vara tillbaka igen.
Längtar som en tok till helgen!
Scrapträff! Jippie!!!

3 kommentarer:

wilanand sa...

Mmmm...det är väl såna tider nu med förkylningar och skit. Hoppas det går över fort för dig.

Hobbydraken sa...

Hoppas du kryar på dig!
Jag ska på mara på lördag, längtar MASSOR!!!!

Elisa sa...

Tack för din rara kommentar på min blogg. Ska bli kul att ses i Linköping på lördag. Hoppas du är pigg och frisk tills dess.
Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...