onsdag 23 september 2009

Lite scrappat

Nu kan jag visa lite scrappat!
Jag har gjort två av Svensk Scrapbookings utmaningar.

Den första är till månadens skiss. Jag kanske kom lite från skissen men jag tycker i alla fall att man ser att jag utgått ifrån den.
Sedanhar jag gjort en LO till månadens utmaning, att scrappa om glädje och jag tycker verkligen att Smilla utstrålar sån glädje på de här korten som min bror tagit när de var barnvakt i augusti. Klart att man är glad när man får vattna blommorna!
Att man dessutom blir blöt gör ju absolut ingenting!
Till sist kan jag visa ett kort som jag gjort till en av Smillas kompisar som nyss fyllde hela 3 år!!

9 kommentarer:

Eyovine sa...

Underbara alster alla tre!!! Det är alltid roligt och inspirerande att kika in hos dig. Gillar allt det turkosa på den första och så färgkombon på den andra med en läcker fotoserie till. Kortet var busigt och härligt!!

Kram Maja

Örnen sa...

Åh vilka underbara alster!!! Me lööööv!!!

Aase sa...

Wow, vilekn toppen fin LO den översta, så läcker. Den andra är också jätte fin med många foton, ngt som jag inte kan ;)
Kortet är så läckert dessutom. Precis alldeles lagom.... Kramen Aase

Lilo sa...

Oj vad fint! ALLT! Den översta layouten är ju otroligt vacker!!! Du är BRA!!! =)

Poohtra sa...

Hej !
Vilka härliga alster du har gjort. Är det Martha Stewarts border punch du haft på "underbar" ? Den gillar jag starkt...kanske nästa inköp? I dagarna får jag min Bia...längtar !
Vad härligt blommig din blogg är !!
Sköt om dig !
kram Petra

LillBlomman sa...

Men så fina!! Den blåa var romantisk med Missmian tutsch! Och vilka fantastiska foton på sötisen! Hon utstrålar verkligen glädje!! Kramar!

Linda sa...

Men åh!! De är helt fantastiska allihop, du är så duktig! Och det är förstås ingen hemlighet att vi är tokiga i färger båda två, fniss! Kram

wilanand sa...

du gör så snygga kort! Du skulle kunna försörja dig på kortmakeri! =D
Har ni en volvo? Jobbar inte du på fredagar? Kul med besök, vi ses!

Cattis sa...

Underbara alla tre! Älskar turkost!♥ och fotoserien gillar jag =)

Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...