onsdag 16 september 2009

Ok...

Det händer inte så mycket här just nu. Antar att livet tar sin tid och just nu finns inte så mycket tid/ork varken till scrap eller bloggande. Har bara scrappat två LOs sedan träffen....vilket är ovanligt lite för att vara jag. En var LOn till STM och den andra kan jag inte visa än. Har sån lust att göra massor med bidrag till det bloggparty som är igång just nu men än så länge har jag bara kikat lite på dem och inte kommit igång med något.
Nåja det kommer väl.
I helgen fyller min kära bror 40 år!!
Det finns en länk till hans blogg här till höger (brorsan) kika gärna in där och lämna en kommentar. Då blir han både glad och förvånad!
:)

5 kommentarer:

--- sa...

Vi får hoppas att du snart får både tid och ork. VIll ju se dina fina, jag-blir-glad-loer!

--- sa...

Ja det var min kommentar...
/moma

wilanand sa...

Jaså, ja johanna råkade nämna det i förbifarten igår på facebook. Annars hade jag inte vetat det. tss tss. =D

Lilo sa...

Jag har inte fått till ett enda bidrag till bloggpartyt jag heller. Och nu är det lite DT-grejs som jag måste fixa först också. Scraplust har jag massor, ork och tid är det värre med. Men jag ska scrappa idag minsann! =)

. sa...

Jag visst går tiden lite väl fort. Jag har inte scrappat något sen Linköpingsträffen :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...