måndag 7 september 2009

Skisstävling på Magdas

I helgen när jag var på träffen hann jag också med att göra en LO till den skisstävling som Magdas har just nu.
Jag har nästan bara använt American Crafts på den här LOn! Bara älskar AC!!!
Förutom att följa skissen skulle man också skriva mer än vanligt och för mig är det här mycket text! På titeln och en del dekosar har jag haft på glossy vilket ger en häftig effekt som tyvärr inte riktigt syns när man fotat av LOn.
Den här LOn är nog den jag blev mest nöjd av de jag gjorde i helgen.

9 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

SÅ himla fint! Du har verkligen utvecklats sen jag började titta in i din blogg!

Gillar när man har flera foton på en LO, (bara för att jag själv har svårt med det...)

Lilo sa...

Och den är ju superfin din layout!!! Wow! =)

Essmo sa...

Åh vilken cool LO! Såå himla snyggt det var med rosa å grönt!!! =)
kram kram!

Eyovine sa...

Förstår att du är nöjd! Den är hur coool som helst. Härlig färgkombo å en superbra tolkning av skissen. Gillar precis allt med denna... *ska kika lite till på den*

Kramiz

Aase sa...

Vilken toppen LO, så att även min Johanna
(Johannas kreativa sida) Länk hos mig gjort en till skissen :)
Vad kul med en utmaning att skriva mycket text för ofta är jag dålig på det....
Kram Aase

Ammi sa...

Ursnyggt.. Och håller med...Älskar AC :-)

Lasse och Noy sa...

Nu du syrran: http://lasseochnoy.blogspot.com/

annikaskreativasida sa...

Jättefin layout! Vilka härliga färger! Stort tack för ditt bidrag!
/Annika - Magdas

ScrapMyran sa...

Superläcker LO, älskar färgkombinationen! Hade tänkt att vara med i den utmaningen men nu känns det ju inte som om det är någon idé längre =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...