tisdag 22 september 2009

Tonårsproblem?????

Oki, alla tonårsföräldrar där ute....mitt tonårsproblem är...att jag inte har några!
Jo, det skulle i såna fall vara att min 17 åring går upp klockan sex på söndagmorgonen för att fota soluppgången och att hon idag gjorde mig så glad när hon ringde och sa att hon ville hämta Smilla på dagis. Jag kunde i lugn och ro åka och handla efter jobbet och tjejerna hade tillsammans bakat kladdkaka när jag kom hem. (Vilket jag i och för sig inte äter nu men ändå! )
Jo, jag är tacksam och jo, jag vet hur bra jag har det!!
Igår scrappade jag en och en halv LO!!!
Ikväll blir det Idol och sedan ska jag försöka scrappa färdigt den halva LOn!

8 kommentarer:

teres sa...

Låter som ett "problem" att njuta av :)!

Kram

wilanand sa...

Ja, då får du nog stå ut med att gå upp halv sex en del morgnar =P Tack gulle du, ska bli kul att se vad du hittat för nåt till William! =D Ville ni ha besök i helgen eller sa du inte nåt sånt?

wilanand sa...

Ja givetvis, ni är välkomna! Ring eller så när ni är på väg bara så slår vi på kaffet!

Ulla sa...

Vilket härligt tonårsproblem. Det måste väl ändå vara så att hon fått en god uppfostran :)

Sara sa...

Haha god uppfostran vet jag inget om men ibland måste man juh vara lite snäll och baka kladdkaka när mamma inte får äta ;D

Nenne sa...

Åh, va härligt! tänk så: du får det du förtjänar MAO förtjänar du det bästa! :D Man ska alltid tänka positivt!

tokgillar din LO nedan oxå - helt crazy :D

Kram

Aase sa...

Visst är det skönt med lugna tonåringar :) Njut av det. Kramen Aase

Cattis sa...

Har en 16 åring hemma och jag har heller inte märkt av några tonårsproblem..;) jakt och fiske som intresse där. Så vi ska passa på att njuta...vi vet aldrig med våra småtroll...hehe..

Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...