torsdag 1 oktober 2009

Ännu ett bloggpartybidrag!

Japp, nu när man är hemma med Smilla som fortfarande har blåsor i munnen så finns orken att scrappa på kvällarna. Nästa utmaning jag tog tag i var Mahlin78's skissutmaning! Det blev en ganska fri tolkning av skissen.

Visst är träden från MME söta?? Det är en salig blandning av tillverkare på den här LOn. Pink Paislee, MME och October afternoon. :) Jag som tycker att jag har svårt för att blanda!!

När det gäller Smilla så mår hon bra förutom blåsorna då. Hon har ingen feber och hon är glad nästan hela tiden. Dagis vill att blåsorna är helt borta innan hon kommer tillbaka vilket jag förstår, samtidigt är det lite frustrerande eftersom jag har massor att göra på skolan. Idag kommer några tjejer från gymnasiet och ska starta upp ett projektarbete med min klass och det hade varit bra att vara med på deras intro.

Just nu ligger Smilla och sover, jag sitter med en kopp kaffe och bloggar och lyssnar på Winnerbäck på spotify (tack Johanna för inbjudan!!). Med andra ord har jag det ganska bra.
Ikväll kommer Dick hem efter att ha varit i Karlstad och jobbat så i morgon blir det i alla fall att jobba. Här är ett foto på lilla sötisen från igår när jag tog med henne ut till lekparken en sväng.

Psst...jag som inte har för mycket att göra redan nu har sökt Moderskeppets photoshop utbildning till våren...

2 kommentarer:

Monika sa...

Åååå jag ÄLSKAR den här. Så otroligt läcker!!! Helt underbar. Stilren men ändå arbetad och dekorerad.

Mahlin78 sa...

Tack för din härliga tolkning av min skiss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...