torsdag 22 oktober 2009

En vanlig dag...

Det har varit en vanlig dag idag om än lite stressig. I morse när jag skulle åka till jobbet så hade vi "vår" älg precis utanför. Han hade växt sedan förra året!! Nu är det en riktig bjässe!

Jobbet flöt på bra, tycker att undervisningen böjar bli allt roligare igen. Efter jobbet hade jag ett möte på den andra högstadieskolan i kommunen. Sedan hämta Smilla på dagis, en snabb sväng hem, dricka en kopp kaffe, ta en macka och sedan in till stan och lämna Smilla hos brorsan en sväng.
Jag följer med Sara till Gripenberg där hon ska bleka håret och klippa sig.

Efter det, hämta Smilla och åka hem. Väl hemma blir det läggning av Smilla, en stund vid datorn och lite scrappande. Jag hr scrappat några LOs de senaste dagarna men jag vill fota dem i dagsljus så jag får vänta tills i morgon med det.

Hur har er dag varit?

2 kommentarer:

Sus sa...

Hej hopp! Var gärna med på den Plånboksfria-dagen och skriv om den på bloggen. Du får ha körkort och busskort och bibliotekskort med dig, men inte bankkort, kreditkort eller pengar. ;-)

http://sandlada.blogg.se/2009/october/draft-okt-22-2009.html

LillBlomman sa...

Men visst är det hopplöst utan ljus! Idag har det inte gått att fota av ens mitt på dagen!
ha en skön helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...