lördag 10 oktober 2009

Lite mer från dagen.

i morse straxt efter nio åkte Bettan, jag och Sara iväg till Linköping. På vägen in till centrum plockade vi upp Annika och så åkte vi till PartyWorld inne i centrala Linköping.
när vi kommer dit så får vi ta av oss skorna och gå en liten trappa upp till den magiska avdelningen! Den med brudkläder!! Jag hinner inte få av mig jackan innan mitt underbara ressällskap och det ena butiksbiträdet börjat riva bland allt vitt siden och allt fluff fluff.
Jag blev så trevligt bemött av butiksbiträdet och jag hade ganska snart flera underbara klänningar att börja prova.
Jag måste erkänna att jag funderat en del på om det skulle kännas fånigt om jag i min ålder ska ha en "riktig" brudklänning men jag kände mig faktiskt helt bekväm i alla de jag provade och jag kände mig verkligen som en prinsessa!! Mina smakråd var helt underbara och de tjatade till sig att jag skulle prova en klänning som när den hängde på galgen kändes lite för fluffig för mig.... dessutom var den alldeles för dyr....
Men när den kom på så kände jag att jag inte kan tänka mig någon annan klänning!! Sedan hittade vi en tärnklänning till Sara som passade så bra till min klänning men vi hittade ytterligare en klänning till henne som passade superbra i modellen så vi beställde den i annan färg till henne! Hon kommer bli sååå fin och jag med!

Tack för underbart sällskap idag, jag hade inte klarat mig utan era hejarop och tyckanden!!

1 kommentar:

Puman78 sa...

Å va sugen man blev när man var in på den sidan.
Såg speciellt en i venus samlingen jag blev sugen på....men men jag får nog vänta tills jag går i pension innan den dagen kommer =)

Skönt att höra du hade en underbar dag och hittade någonting du verkligen gillade.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...