onsdag 7 oktober 2009

Nostalgi

Sara och jag sitter på varsin dator och letar minnen från barnprogram. Jag bara älskar den här!!



Jag hade föräldramöte igår, det gick ok tycker jag. Vi har inte haft mycket/ingen tid att förbereda det jag och min klassföreståndarkollega på grund av jag inte var på jobbet nästan hela förra veckan i och med att jag var hemma med Smilla och med tanke på det och hur det förra mötet blev så var det här klart godkänt ändå.
Jag mår inte riktigt tipp topp har haft ont i huvudet flera dagar och jag massor med blåsor i munnen också! :( Nu har man lust att bara kura upp i soffan och mysa och det är precis vad jag ska göra till Grey's ikväll. Med andra ord har jag laddat för att gråta lite igen.
I helgen ska jag, bästa kompisen, Sara och Annika kika på brudklänning i Linköping.
Ja, Dick och jag gifter oss nästa sommar!!!

3 kommentarer:

wilanand sa...

JAaaaaa...ska bli så kul! =D

Poohtra sa...

Vad kul att höra att det blir Bröllop !! Grattis Grattis ! Då har du lite kort och annat att pyssla med ??!!
Hoppas att blåsorna försvunnit, det är så jobbigt med sånt....
Kram Petra

Anonym sa...

Vad roligt att höra att ni ska gifta er, grattis!!! Hoppas att du hittar drömklänningen i Linköping. Det är ju så roligt att planera tyckte jag. Hoppas också att din förkylning ger med sig och att du får ork och energi tillbaka.
Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...