tisdag 13 oktober 2009

Turkost och rött

Igår gjorde jag en LO bara för egen skull och jag blev ganska nöjd. Har insett att jag ofta använder två foton på mina LOs just nu!

På den här har jag stansat ut cirklar och gjort som runda blommor. Jag har använt mig av 3d-kuddar för att få lite djup.

Sedan har jag lovat Annika att visa hur köket blev med kakeldekoren och ljusen jag köpte på Lagerhaus i lördags. Vårt kök är ganska trist och det behöver verkligen göras i ordning men just nu får bröllop och badrum gå före. Men det går ju att piffa till med lite små detaljer i färg, så just nu är temat i köket rött och turkost!
En färgkombination jag tycker är superhäftig!

4 kommentarer:

MoasMamma sa...

Snyggt med turkost och rött, ska jag lägga på minnet:) Såg att ni ska gifta er...GRATTIS! Vi ska oxå gifta oss men det är ett tag till det ännu, men visst är det roligt att planera och brudklänningen är ju en mycket viktig detalj, jag har oxå bestämt mej, men det var mycket funderande innan jag bestämde mej:)

Eyovine sa...

Gillar också den färgkombon. Läcker LO och snyggt kök =)

kramiz Maja

Aase sa...

Underbar LO...glömde det elelr så kom inte min förra kommentar med ;) Iaf så sa jag att köket blev läckert.... Kramen Aase

wilanand sa...

Det blev verkligen skitsnyggt och uppiffat på samma gång. =) tänkte på det där med smink, det är ju en hel del jag använder nästan dagligen, så visst lägger jag mycket på det. Men så köper jag inget om vi inte har råd heller så för det mesta skrapas verkligen varje burk och tub ur på det sista sista XD. Du kanske inte använder smink dagligen? tycker du har så fin hy så du behöver ju inte, jag har alltid skämts för min så...
Vad sa dick om klänningen förresten?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...