tisdag 3 november 2009

Haha..

Såg på mitt inlägg från igår att jag nog var ganska seg...så många felstavningar! Nåja, jag mår bättre idag men Smilla är dålig. Dick var hemma igår och idag och jag ska vara hemma i morgon.

Vi har massor att göra hemma också, stylar huset lite eftersom mäklaren kommer på fredag. Vi har till slut bestämt oss för att sälja huset för att flytta in i stan. Vi har ett hus vi ska kika på men helst vill vi sälja först. Jag trivs egentligen bra här, vårt hus är fint och somrarna här är underbara men på vintern blir det jobbigt. I och med att Dick är borta så mycket och jobbar så känner jag mig isolerad och jag saknar att bara kunna gå ut på stan. Nu använder jag bilen JÄMT!

På sätt och vis är det roligt att styla huset, vi har målat hallen och snyggat till på ställen det behövs och det blir ju verkligen fint med ganska små medel. Jag får väl länka när det ligger ute på hemnet sedan.

Nu ska jag äta lite sedan tänkte jag faktiskt scrappa!! Jag har inte scrappat på flera dagar och har lite abstinens! :)

2 kommentarer:

Lasse och Noy sa...

Hittade en sött hus till dig.
Ligger kanske lite för långt i från "stan"
Perfekt att stajjla
http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=485317&view=Images

;)

wilanand sa...

Naej ska ni flutta? =D Förstår dig, inte kul att inte bara kunna ge sig ut på stan utan att ta bilen. Krya på er ni med, vi snörvlar vidare här. Hur var födelsedagen då?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...