söndag 8 november 2009

scrapträff och sjukt barn igen!!

Nu har jag varit iväg på en underbar scrapträff!!!
Tack alla underbara människor som förgyllde min dag igår!
Jag återkommer under veckan med foton på de 4 LOs jag fick ihop under gårdagen!
När jag kom hem fick jag många kramar och gos av Smilla. Sedan sov hon middag i soffan och när hon vaknade hade hon 39 graders feber!!!!
Jaha...bara att vara hemma igen! Jag ska åka ner till sjukhuset i morgon med henne i morgon, kan ju inte vara riktigt normalt att bli sjuk en gång i veckan!!!
Stackars lilla gumman!
Kram på er!

4 kommentarer:

Ulla sa...

Många kramar till sjuklingen, och är nyfiken att se vad du gjort.

malwa sa...

Stackars lilltjejen. Olivia hade en omgång i våras med hög feber två gånger ganska tätt på. Det visade sig att hon hade både öroninflammation och lunginflammation... Hoppas det inte är lika illa för Smilla! Och att hon kryar på sig snart.

carina sa...

nämen stackars Smilla och hennes föräldrar. kan inte vara lätt att vara så mycket sjuk!

Det var så himla roligt att träffa dig i lördags och jag är nu full av inspiration efter den trevliga träffen=) kram

wilanand sa...

lilla snuttan, tråkigt för henne, hoppas ni kan få något svar på sjukhuset.
Ja det går jättebra, ni är välkomna. Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...