fredag 6 november 2009

"Vår" Helge

Jag vet att det inte är allt för tätt mellan uppdateringarna nu och framförallt så visar jag lite scrappat. Det är helt enkelt för att jag inte har mycket att visa upp. Jag har haft fullt upp att snygga till här hemma innan mäklaren kom idag för att fota huset. Dessutom har vi inte varit så pigga så allt har ju gått på halvfart. Men mäklaren var här idag och huset kommer ut på hemnet senast onsdag nästa vecka. Nu blir det spännande att se vad som händer!

Precis innan mäklaren kom så såg vi vårt nya husdjur i grannens trädgård. Jag ut och fotar men givetvis har jag kameran inställd på makro och märker inte det förrän det är för sent så ni får stå ut med den dåliga bildkvaliteten! Men visst är han fin? Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte riktigt vågar gå närmare men jag står ändå bara på andra sidan gatan. Dels är jag rädd att han ska springa iväg och dels är jag lite rädd att han ska känna sig hotad och springa rätt mot mig istället för åt andra hållet.



5 kommentarer:

wilanand sa...

Oj, jisses vilken basse! =D

Hahaha, ja säkert mega-förstoppning a'la typen man blir riktigt ond av. Så tråkigt bara, mest för att man nu går runt och undrar om det är sant, om man är för lat, bossig, egotrippad. Eller hade människan bara en dålig dag?
Ni kan väl komma och provsitta soffan nån dag tycker jag. Vill ni komma nästnästa helg och fira William förresten? Blir nog fullt i soffan då men ni gör som ni vill/kan. Kram!

Lasse och Noy sa...

Hahaha , mig lurar du inte. Bilden är säkert
"photoshoppad". :P

Eller...?

Klart att du ska ha kameran inställd på makro.
Gäller bara att komma tillräckligt nära....

wilanand sa...

Åh kommer ni nästa helg istället, vad kul! Då laddar vi kaffeapparaten ^^ Trevlig helg på er!

Linda sa...

Så söt! Jag fotade en mamma med två kalvar för ett par veckor sedan. Mamman hade stenkoll på mig, men ungarna gick runt och käkade utan att bry sig om mig. Fina djur, men visst ska man ha lite respekt.

Kramar

Cattis sa...

Säger det samma..det var inte nån liten älg! Vad häftigt! =O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...