måndag 28 december 2009

Vardag igen

Jahapp, nu var julen slut och jag med den. :) Nej då, det har varit rätt så smärtfritt. Nu kommer i alla fall lite vardag igen. Dick jobbar i dag och i morgon och jag tänkte försöka hålla igång lite. dagens planer är att fixa en hockeyhjälm till Smilla, åka skridskor, städa hemmanoch sedan i kväll tänkte jag scrappa och förhoppningsvis hinna lägga upp lite här i bloggen.

Julen har tyvärr fört med sig tre extrakilon vilket jag inte är glad över men nu ska jag ta tag i det igen, jag var ett halvt kilo från min målvikt innan! nåja, jag har ätit mig till varenda gram alldeles själv så jag har ingen rätt att klaga.

1 kommentar:

wilanand sa...

asch de där tre kilona får du av på nolltid! sv: Hehe, ja men man måste ju visa sin 'fjant'bilder ibland också, =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...