lördag 5 december 2009

Lite scrappat

Här kommer två av de tre LOs jag har "tvingat" fram under veckan. Jag vill verkligen scrappa och jag känner att jag behöver det, men allt runt omkring stör mina tankar så mycket att jag inte kommer igång och jag känner inte någon skaparglädje...
Gjorde en LO igår som jag blev riktigt nöjd med men den får ni vänta med att se till sent söndag/måndag. Det är till veckans utmaning på STM. Tyvärr ingen bra kvalitét på avfotning men tyvärr var det inte mycket till ljus ute idag så det fick bli inomhusfotografering.

2 kommentarer:

LillBlomman sa...

Vad jobbigt att du känner dig oinspirerad just nu, fast jag måste säga att det märks inte!!! Superfina båda två och särskilt spegel, spegel! Och du, dina tjejer är så fina ihop, det lyser om dem! Hoppas att det tunga lättar snart! Kramar!

sagapo sa...

Jag gillar när man scrappar i brunt och orange, blev jättefina LO´s. Jag har också svårt att hitta inspiration, känns lite stressigt just nu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...