måndag 7 december 2009

STM #114

Jag kommer ihåg när Uncle Kracker hade en hit med låten Follow Me! Jag älskar den låten och jaqg blev därför extra glad när Donna på STM föreslog en annan härlig låt med honom, Smile. Så...kika in på STM, klicka på lyrics och låt eer inspireras av texten! Man kan inspireras på hur många olika sätt som helst! Så här blev min tolkning:

Ja, ni känner säkert igen fotot :)
Just nu är min familj min livlina och det är de och mina vänner som får mig att le.
Visst ler jag annars med men tillsammans med dem ler jag ända in i själen.

3 kommentarer:

Eyovine sa...

Härlig färgkombo! Å det fotot är så läckert!

Kramiz Maja

Essmo sa...

Vilken underbar layout! Superfina färger som man blir helt glad av!
kram!

Lilo sa...

Urläckert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...