fredag 4 december 2009

Tjoho!!

Ni har väl inte missat allt kul som händer på Stellas? Dels kan ni nu köpa kit till tävlingen Winter Fun och dels så har vi fått en ny DT!! Underbara Fnyz är numer medlem i vårt glada DT-gäng!! kika in hos henne och se allt underbart hon gör!

Saker omkring känns lite tungt just nu men det finns underbara människor runt omkring mig som gör att jag orkar hålla huvudet över ytan. Mina underbara vänner, Dick och mina underbara töser! Visst är de sööööta!?

Förresten...Sara är en av finalisterna i en fototävling...kika in här och rösta. Saras bild är nummer 8!

2 kommentarer:

silwerstar sa...

Vilken härlig bild på dina fina tjejer! :D

wilanand sa...

jättefina är dom, och du! Hehe, om jag jobbade 8-17 som du skulle inte jag heller ha tid till en massa =) Men jag skickar några timmar på posten. Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...