söndag 10 januari 2010

Denna helgen

Den här helgen har varit underbar! I går var jag i Mjölby och scrappade ihop med Lisa , Madelene och Anna G. Otroligt trevligt sällskap och även om kreativiteten kom och gick fick jag ihop två LOs jag blev nöjd med, två LOs jag är ganska nöjd med , en LO som jag inte blev nöjd med och en LO som jag ska göra färdigt här hemma. Två av dem ska jag skicka vidare på uppdrag men de andra kommer snart upp i bloggen.
Under tiden jag är i Mjölby passar skogens djur på att invadera vår och grannens tomt. Kika in på Saras blogg om ni är nyfikna vad vi har haft för besök.

Idag har vi städat ut julen och städat övervångingen ordentligt. Det är så skönt att ha allt rent och snyggt inför veckan, för när man jobbar finns det helt enkelt inte tid!

Kram på er därute!

2 kommentarer:

Petra sa...

Hej!
Vilka fina alster du gör!!
Här kommer jag hämta massa inspiration :)

KRAMar Petra

Annica sa...

Vad härligt med scrapträff! Jag ser fram emot Linköpingsträffen. Jag har så svårt att få någonting scrappat hemma. Ofta är jag själv så trött när barnen somnat så att jag somnar framför tvn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...