söndag 28 februari 2010

Jag lever!

Jo, jag lovar, trots bloggtystnaden så lever jag. Igår var det fest för min bästa kompis Bettan. full fart, god mat och underbart sällskap. Nu längtar jag ännu mer att flytta in till stan! Vi ska ha visning i morgon men det är än så länge ingen som anmält intresse. Nåja, vi har i alla fall fått ordentligt städat! Just nu är jag lite trött på att inget händer med huset. Vi har ett superfint hus och det borde inte vara så himla svårt att sälja det! Mäklaren tror att snön ställer till det och det är trögt överhuvudtaget på husmarknaden. Jag hoppas verkligen att vi får sålt innan sommaren. Vill inte ha en vinter till här. Sommaren här är alldeles underbar men jag blir så isolerad under vintern.

Har mått småkrasst ett tag nu och jag hoppas snart vara helt alert igen, jobbigt att bara gå och vara trött och ha ont i halsen...
Mycket gnäll från mig idag bara för att ni fått stå ut med det får ni också stå ut med en bild av mig. :) Sällan jag är framför kameran menjag måste ju visa min nya hårfärg!

3 kommentarer:

Lasse sa...

Grattis på Namnsdagen, Syrran! Och... det var snygg färg på håret!

Lilo sa...

Hallå där sötis! =) Gnäll på du! Och scrappa till AoS scrapmästare. ;)

jeanettew sa...

Halloj!

Vad snygg hårfärg! Vilekn pingla!!!

Kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...