söndag 21 februari 2010

Söndag

Mår fortfarande inte tipptopp men vi har i alla fall haft släkten här och firat Smillas 3-årsdag. Jag bara älskar vår kamera!!! Jag går just nu också kursen digital bildhatering och även om jag redigerat i PS innan så lär jag massor. Nu har jag också börjat fota i RAW och uppskattar verkligen den kvalitetsskillnad det faktiskt är!
Några foton från dagen...fler kommer senare.
Min lillgroda!

Min bror.

Smilla och Sara hade bakat cupcakes

Nu är mitt sportlov slut och det har bara tillbringats hemma eftersom vi varit sjuka. Jag hade tänkt jobba måndag tisdag men det gick inte så jag ligger efter med rättning av uppsatser och planering. Dessutom har jag tusen saker att göra hemma. Vi har visning på huset nästa måndag, jag ska försöka skicka ut inbjudningskorten till bröllopet den här veckan och jag har lite annat att styra med som rör bröllopet. Detta plus kursen jag går, så jag är inte arbetslös framöver!

1 kommentar:

Zornitsa sa...

Vilket härligt foto på din flicka... jag har också en liten tjej här hemma född 04 som ääääälskar att baka med sin stora syster född 91 som också heter Sara :) ibland är det mycket som ska göras och fixas men då vet man att man aldrig har tråkigt! Lycka till!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...