måndag 15 februari 2010

STM #122 I could not ask for more

Veckans låt på STM gå givetvis i kärlekens tecken! Men det finns rader i texten som passar även andra teman så kika in och delta, ni har chans att vinna prestenkort på scrapbook.com!!




Den här veckan har jag sportlov! Skulle egentligen jobbat två dagar och rättat nationella prov men Smilla är sjuk igen! Usch och blä! Trött på allt vad sjukdomar heter just nu!
i lördags var jag i alla fall på shoppingtur till Stellas. Det var kul och jag shoppade en hel del! Sedan tog jag en lunchdate med underbara Lisa och lite mer shopping på Mariebergs köpcentrum. Kul!

2 kommentarer:

Melle sa...

Fräsch LO! Fastnade på "borde ha rättat nationella prov", kommer någon annan att göra det nu då du e hemma med sjukt barn?... Låter kanske kobstigt, men jag jobbar också som lärare, fast i Finland. Här gör vi allt oberoende om vi är sjuka eller inte, dvs planerar vikarietimmar o sånt.
Stackars tös - hoppas hon kryar snabbt på sig!

carina sa...

vi har det likadant här hemma, sjukdomarna avlöser varandra, urträligt!
Hoppas Smilla piggar på sig snart♥

Layouten är superduper snygg!!
och ja, det var verkligen en trevlig överraskning som väntade på mig i morse hos STM, tack så mycket för att ni valde min layout, jag blev verkligen superglad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...