onsdag 17 februari 2010

Två Los och tårta!

Jag gör ibland LOs i A4 men jag brukar inte så ofta visa upp dem, de är snabbscrappade LOs som jag har i olika tema album. De brukar inte vara så arbetade med andra ord. Nu har Moma fått A4 som nytt favoritformat och det inspirerade mig till att göra ett par LOs som är lite mer arbetade än de A4 LOs jag brukar göra.


Hmmmm..inser att jag nog längtar till vår och sommar....




Smilla och jag gjorde tårta förut. Hon hade beställt jordgubbstårta med strössel på, så det blev det. I och för sig med spanska jordgubbar, men vi ska ju inte prata med dem! Nu väntar vi bara hem resten av familjen s vi kan äta middag, sedan blir det tårta!

5 kommentarer:

Lilo sa...

Ooo mums så gott! =) Tänk om det blir en ny trend här? Att scrappa i A4!

Lasse sa...

Åhh va gott!

jeanettew sa...

Vilka fina LO:s. Gillar den översta stenhårt:O)
Häftigt format!

Krma kram

LillBlomman sa...

Mums jordgubbstårta! Och du är för roliga, prata med jordgubbar:) Blir så glad när jag inser att om ngt år kanske min lilla plutt också vill scrappa! Hälsa Smilla från Viggo att den är verkligen jättefin!! Kramar!

P.s mammas är också fina såklart!

CillaT sa...

Jättesnygga layouter! Älskar färgkombinationen i den översta och älskar vår- /sommar- känslan i båda=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...