söndag 21 mars 2010

Grillning

God morgon alla!
Här är Smilla och jag vakna. Dick och mina gäster, Therese, Lisa och Ann-Charlotte sover gott men snart ska alla upp för ytterligare en härlig scrapdag. Fick en del LOs gjorda igår och vann den skisstävling Designat hade på plats! Tack Camilla för det fina albumet!

Förutom vinsten och scrappandet blev det en del shopping och jag köpte bland annat två album så nu kom jag hem med TRE album, vilket nog innebär att jag blir av med min LO-hög helt!


I går hade vi spekulanter på huset på besök. Det var tredje gången de var och kikade så jag hoppas verkligen att de bestämmer sig nu! Vi kan med andra ord bli "hemlösa" snart. Jag ska dock titta på en lägenhet på onsdag och jag hoppas att den känns ok. Nu ska det sparas pengar tills drömhuset dyker upp!


I fredags fyllde min älskling 47 år och vi firar som vi brukar göra, med att grilla! Här kommer årets bild:


Tycker att det låter som att det regnar ute nu, hoppas det, då försvinner snön fort!

6 kommentarer:

wilanand sa...

Amen vafan, missade vi Dicks födelsedag också? Vi är så dåliga.

Kul att du har roligt med scrappingen igen, efter din lilla "svacka" så är det kul att se Lo efter Lo poppa upp här. =)

Får se om jag får tid att åka över en stund till JB, antar att det inte håller på så länge idag?

LillBlomman sa...

Mmmm mysigt att grilla! Fotofreak layouten är skitsnygg!!! Coola kontraster och fint med doodlingen! Du har ngt i min blogg! Kramar!

wilanand sa...

Uh oh, jag beställde igår från Linus&Lotta, går inte att avbeställa...Men jag kan nog behålla vantarna och mössan vi köpte och skicka tillbaka regnstället då. Vilken storlek är det i? Vilken färg?

jeanettew sa...

Ville bara tack för sovplats och ett MYCKET trevligt sällskap på träffen :O)

Och grattis till vinsten. Den är helt underbar, har ju sett irl. Superdupervacker!!!

kram kram

Aase sa...

Mmmmm grill är mumsigt gott! Vilket bra sätt att fira födelsedag.
Härligt med nya album, skulle behöva ett antal jag med för att sortera ut allt i min scraphög...
Kram Aase

Cattis sa...

Ååhhh!! Vad mysigt!! Vi brukar premiärgrilla till påsk! Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...