onsdag 31 mars 2010

Lämnar STM

Det har varit lite jobbigt för mig att hinna allt jag vill senaste tiden och därför har jag valt att avsluta min DT-plats på STM. Det är med lite sorg jag tog det beslutet men jag tycker inte att jag kunnat vara så engagerad som jag vill och jag gillar inte att göra saker halvdant. Men glöm för all del inte bort att gå in där och göra deras underbara utmaningar! Just nu ligger det uppe en liten Tribute till mig där, så är ni nyfikna att se vad jag har gjort dit under det sanaste året kan ni ju kika in HÄR!

Nu kommer ännu en LO som jag gjorde på Linköpingsträffen. Det var Designat som hade en skisstävling och jag vann med den här LOn! Blev sååå glad!

4 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Åh, den här var lite extra fin!

Eyovine sa...

Vackert! Å en otroligt passande titel =)

Kramiz Maja

(Favvis)Maria sa...

Superfin!

jeanettew sa...

Den är så ruggigt fin! Jag är mållös.....

Kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...