tisdag 23 mars 2010

STM #127

Hej och hå! Trots massor med scrappat i helgen syns det inte här i bloggen, inte än i alla fall. Det är av den enkla anledningen att jag inte har fotat av LOerna än! Men förhoppningsvis kan jag snart fånga lite dagsljus och fota av dem. Ni får hålla tillgodo med veckans Lo till STM så länge. Den här veckan är det en Will Smith låt som ska inspirera "Just the two of us". Så sätt igång och scrappa nu! :)




I övrigt är allt väntan just nu. Fixar och donar lite inför bröllopet och vi väntar på besked om vi har sålt vårt hus eller inte. Jag har insett att jag har noll tålamod och jag har supersvårt att bara vänta utan att ha riktigt koll på vad som händer. Jag vill kunna planera lite för framtiden och det är svårt när man inte har en aning om vad som händer.

Nåja, nu ska jag slänga mig på soffan en stund med underbaraste Smilla! Kram på er därute!

4 kommentarer:

Aase sa...

Vilken mysig LO. Färgläcker och så mysigt foto
Soffmys är väl härligt, jag orkar inget mera idag.... Kramen Aase

(Favvis)Maria sa...

Jättefin! Snyggt med blommorna!

Cattis sa...

Läcker!! Och jag gillar bakgrundspappret med prickar!! ♥

Teresa sa...

Jösses vad fina scraps du har gjort! Önskar jag hade bara en gnutta av din fantasi! Det ser sååå lockande ut :) Och så söta bilder på Smilla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...