söndag 11 april 2010

Bröllopsplanering

Lista vad som har gjorts/ska göras...

Präst/kyrka/musiker - bokat
Festlokal - bokat
Catering - bokad
Ibjudningskort - skickade
Brudklänning / tärnklänning - köpt
Näbbklänning - ej köpt
Skor till mig och Sara - beställt
Underkläder till mig - ej köpt
Kläder Dick och Lasse - köpt
Skor till Dick - ej köpt
Frisör - bokad
Sminkös - vidtalad, ej bokad
Fotograf - preliminärt bokad
Hindersprövning- skriven men ej inskickad än
Namnändring - tänker fortfarande
Första planering med toastmastersparet och värdparet gjord
Transport till kyrka och fest - ej klar
Brudbukett och andra blommor - ej klart
Beställa ring - ej klart
Musik till festen - DJ tillfrågad och klar
Bordsplacering - Kan ej bli färdig förrän OSA-datum varit
Vigselprogram - ej klart
Träff med präst - ej klart görs i början av Juli
Inhandling av dryck - ej klart
Bröllopsannons - ej klart
Justera klänningar - ska göras mitten/slutet av Juni
Gåvor till "hjälpsamma" - funderar på vad :)


Oj oj oj...jag har säkert glömt massor...

4 kommentarer:

Johanna (silwerstar) sa...

Jag tycker det verkar som att du har koll!! Själv gifte jag mig ganska enkelt 8och borgeligt!) och vi kom på nån dag innan att vi skulle ha en brudbukett till exempel x) Sen lyckades vi ju dessutom glömma brudbuketten hemma, så Anders fick vända tillbaka hem och hämta den, men men.. sånna är vi! -hahaha-

wilanand sa...

Åh så roligt, nu börjar det närma sig ju! =) Jag förstår att du inte vill jobba igen, hehe, det är så skönt att ha ledigt, även fast jag inte har mycket till jobb att vara ledig ifrån, hehe =D

Mahlin78 sa...

Spännande! :-) Så kul med alla olika varianter av bröllop!

Sara sa...

Vem ska sminka ? :)
Haha jag längtar tills 10cm klackarna kommer hem, får se om jag kan gå i dom...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...