söndag 25 april 2010

Jag kan inte fatta det!!!

Kolla in här!!!!

16 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Stort grattis till finalplatsen! :-)

Aase sa...

Jätte grattis!!! Kram Aase

Ann-Sofi sa...

Ja, jag är då inte förvånad! Du är en av mina första inspiratörer, jättegrattis!

Veronica Tingvall sa...

Jag är inte heller förvånad :-) Men stort grattis! Kram/Veronica

silwerstar sa...

Är inte heller ett dugg förvånad, du SKA vara i final!! Grattis! ♥

malwa sa...

Det hade väl varit konstiggt om du *inte* var bland de tio! :) Grattis, tjejen!!!

Cath. sa...

JAG fattar! För du är kanonduktig! Grattis och kramar!

Morfen sa...

Grattis! :D

Poohtra sa...

Så fina alster du gjort ! GRATTIS !!
Kram Petra

Essmo sa...

Jag kan fatta! Stort GRATTIS!! =)
kram!

Willea sa...

Nej, inte svårt alls att fatta!! Grattis :)

Linda sa...

Grattis igen, du har gjort jättefina layouter!! :)

Cattis sa...

Grattis till finalplatsen! =)

Puman78 sa...

grattis! fast jag är inte förvånad :)

Maria sa...

Grattis Marie!du gör så otroligt fina layouter, och är så glad att jag hittade till din sida, där jag kan hämta massor med inspiration!hälsar Maria, din granne på Örebroträffen:-)

Sandra sa...

Grattis Marie! Fast jag är inte ett dugg förvånad, du gör så mycket superfint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...