fredag 16 april 2010

Scrapträff i morgon

Ni har väl Bella Blvd's nyhetsbrev? Jag är publicerad i det så gå direkt och hämta det! Jag har med min LO på sidan 4. Blev så glad när de mailade och frågade!
I kväll har jag packat scrapväskan och skrivit ut foton. Här är tre av de fotona som kommer följa med till träffen. På de två nedre har jag använt split toning, en effekt jag verkligen gillar som får bilden att se lite sjuttiotalsblek ut. Nu efter helgen hoppas jag verkligen att jag kommer ha massor med scrappat att visa upp!





4 kommentarer:

Aase sa...

Skulle så gäran vilja åka på en träff med dej :)
Tror vi har en massa att ge varandra!
Hoppas du får jätte jätte roligt. Lika roligt som jag hade förra helgen ;)
Kramkram Aase

Poohtra sa...

...så härliga kort !
Ha en trevlig scrapträff.
Kram Petra

yes sa...

Vilka härliga kort - ser fram emot att få se färdigt resultat!! Önskar dig en toppendag!
kram ylva

yes sa...

Hej igen!
Vill du inspirera andra eller letar du själv inspiration? Titta in på www.pysselfeed.se
kram ylva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...