tisdag 20 april 2010

Sötis

Här kommer den första LOn jag gjorde i Örebro. Den är gjord efter en skiss på Pagemaps. Jag blev ganska nöjd med den. Har ju använt American Crafts papper!!! Bara älskar dem! Jag gick hem frånjobbet igår på grund av min kassa mage och jag är inte bra idag heller. Stress i kombination med fel mat är nog orsaken den här gången. Usch vad jag önskar att jag kunde äta allt som jag vill men det fungerar inte. Jag mådde bra av den mat jag åt när jag var med i viktklubb så jag funderar på att ta tag i saker och ting och göra ordentliga veckomenyer och köra på en lågkalorikost. Givetvis utan lök, viklök, kokt ägg och annat gabildande... usch så trist det är!!

7 kommentarer:

Puman78 sa...

Snyggt och vilka lockar :)
Den känns lite annorlunda ifrån vad du brukar göra, men jag gissar på att den mörkbruna bakgrunden gör den till en mindre färgexplosion som jag är van vid. Kul!

Aase sa...

Super fin!!!! Läckra färger
En mage som inte fungerar är super jobbigt. När det var stressigt i feb mars då det dessutom inte var kul på jobbet så ballade min mage ur också. Men håller jag mig till min VV mat, lagom m kaffe och inga sötsaker så fugerar det hyfsat. Men jag har IBS kommer inte ihåg vad du har m magen....
Krya på dej vännen! Försök att inte stressa :)
Kram Aase

carina sa...

den är såååå fin♥
det var så roligt att träffa dig i lördags.

Hoppas du mår bättre snart

kram carina

Lilo sa...

Supersnygg!!! Love it! De små "tjejerna", vad är det? QK?? Chipboard?? De är läckra tycker jag. Trist med din mage, hoppas du ska få ordning på den. Det är inte ett dugg kul att ha dålig mage. Något som hjälpt mig en hel del är bifiform varje morgon (tuggtabletter, finns på apoteket).

Essmo sa...

Vilken härlig layout med så fina foton! =)

Åååh va jobbit med en mage som inte funkar! Hoppas verkligen det löser sig för dig,
kram kram!

Johanna (silwerstar) sa...

Jättesnygg layout!! <3

Hoppas magen mår bättre snart! *kram*

Emma sa...

Tokälskar!! Och vilka härliga färger :) Kramen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...