söndag 18 april 2010

Underbara helg!

Nu har jag varit hemma några timmar från Örebro. I går var det träff och 70-80 glada scrappare träffades på Tullängsskolan. Roliga utmaningar och underbart sällskap! Jag vann en av tävlingarna och blev så otroligt glad för det, jag trodde verkligen inte det!
Sedan tillbringade jag natten hemma hos Lisa och hennes familj och jag är sååå tacksam för kost, logi och sällskap. Vi scrappade lite idag också innan jag åkte hem.

Innan jag börjar lägga upp mina LOs från Örebroträffen måste jag ju lägga upp korten som jag gjorde i Linköping!

6 kommentarer:

Linda sa...

Åh vilka jättesöta kort i mina favoritfärger! :)

AnnikaS sa...

Det låter som du haft en härlig helg! Korten är jättefina, det första föll jag lite extra för, finns risk för liftning.
kram Annika

Ensamma mamman sa...

Hej!

Jag har precis hittat hit och tittat runt lite. Du gör helt underbara saker måste jag säga. Kram

Therese sa...

Superfina kort i härliga färger! Avskalade, det gillar jag!

(Favvis)Maria sa...

Så fina kort! Det första var riktigt riktigt fint! :)

Emma sa...

Älskar korten, speciellt det översta!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...