söndag 9 maj 2010

Äntligen!!!

Äntligen lite scrappat!! Jag fick lite ro att sitta i veckan och igår så nu kommer det nog bli några uppdateringar under veckan. Först en LO jag gjorde igår, var ju och hämtade ett paket med OAs nya serier i i fredags!! Helt underbara papper!!



Nu har jag dessutom skickat in mina finalbidrag till scrapmästartävlingen så nu får det bära eller brista, jag blev i alla fall nöjd med det jag gjort och det är huvudsaken!
Annars mår jag inte så bra just nu, jag har lidit av huvudvärk varje eftermiddag hela veckan och jag har också ont i halsen, men jag hoppas att det går över snart...

7 kommentarer:

Maria Therese sa...

Søt lo!!

Johanna (silwerstar) sa...

Vilken härlig layout!! Verkligen en layout att bli glad av!! ♥

carina sa...

helt underbar!!
det ska bli jätte spännande att se vad du hittat på med dina finalbidrag!!♥

Lilo sa...

Jättefin!!! Härligt med dina färger!!! Det gör mig alltid glad att kika på dina layouter.

Aase sa...

Ojdå hoppas du blir piggare snart, nu är det ju en kortvecka hoppas du hinner vila upp dig då. Verkligen läcker LO jag hoppas kunna scrappa lite i veckan med mina fina OA papper.
Kram Aase

LillBlomman sa...

Men visst är de helt underbara alla nya OA! Bunkrade en hög igår:) Din lo är verkligen superfin! Full av kärlek och färg! Kramar!

Tigris Predikantan sa...

Vilket fint kort ... och motivet, det är sånt som gör livet värt att leva!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...