tisdag 25 maj 2010

Längtan

Jag såg att någon annan av finalisterna lagt upp sitt bidrag i sin blogg så jag antar att det är ok att göra det.
Den ena LOn i scrapmästarfinalen skulle på något sätt handla om längtan och för mig var det inte så svårt att välja vad det skulle handla om, min LO handlar om den längtan vi hade till ett gemensamt barn innan vi fick Smilla. Smilla är ett mirakel då Dick har otroligt svårt för att bli pappa på naturlig väg. Trots det blev Smilla till och hon är verkligen vår längtan! titeln är inspirerad av en textrad från en Uno Svenningsson låt som jag verkligen älskar.



Glöm nu inte att gå in och rösta!! Här står det hur ni gör! Och här kan ni se mina bidrag! Det finns inget som säger att man måste vara scrappare för att rösta utan röstningen är öppen för alla!

7 kommentarer:

Maria Therese sa...

Så søt layout!!

silwerstar sa...

Denna layout är fantastiskt fin!! ♥ Och jäpp, jag har röstat! ;)

Bettan sa...

Denna layout är superfin och jag tror nog du var en av de tre jag röstade på :-)
Lycka till i tävlingen!

Cath. sa...

Å, den är helt ljuvligt fin!

petra/paradise sa...

Jag såg denna bland finalisterna å jag måste säga, den är helt outstanding!
Just LOVE IT!!

Kramisar

Aase sa...

Mmmm så läcker.
kram Aase

Mia sa...

Helt UNDERBAR LO!!! Blir sugen på jordgubbar när jag ser den. :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...