måndag 3 maj 2010

Måndag

Känner mig lite stressad inför allt som måste göras. Både med jobb, flytt och bröllopsplanering så det var skönt att ikväll bara skjuta allt åt sidan och ta en filmkväll med tjejkompisarna.
Tack goa ni!!
Röjer hemma i förråd och garderrober och har inte hunnit scrappa så mycket men jag har gjort färdigt första finalbidraget ochkänner mig ganska nöjd med det. Nu ska jag bara försöka sätta mig i veckan och klura ut det andra bidraget.
Medan ni väntar på lite scrappat kan jag visa upp min underbart glada tjej! Älskar henne så otroligt mycket!!! Min lilla trollunge!

4 kommentarer:

LillBlomman sa...

Men just det du ska ju gifta dig snart! När är det? Så underbart! Ska bli spännande att få se dina finalbidrag! Kramar!

Lilo sa...

Det här fotot är ju såååå gulligt! Och perfekt att scrappa! Får klä på undulat Molly en sådan tröja för att få en sådan bild jag med... he he he...

Madde sa...

Hejhej:) Jag hoppas att du skulle vilja hjälpa mig med en sak:) Att kolla in min kategori tjejsnack, sex och kärlek och säga vad du tycker:) Bra och dåliga saker och vad som du hittills saknar:) Har massor på lager så kommer såklart komma mer. KAtegorin är till för att hjälpa och för att det är en kul grej! Hoppas du vill hjälpa mig:) Tack på förhand:)

wilanand sa...

Ja det går bra, vilken tid?
Vi har inget kaffe just nu, men kan köpa ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...