torsdag 27 maj 2010

Mitt andra finalbidrag

Ja, här är mitt andra bidrag i scrapmästartävlingen. Jag sparkar jäntelagen där bak och säger, jag är sjukt nöjd med den här. Jag känner att hur det än går så har jag gjort två bidrag jag känner mig nöjd över och det är ju det viktigaste, eller hur? Visst, ska inte ljuga, klart man hoppas på placering men även om det inte skulle bli det (de andra finalisterna är ju sjukt duktiga!!) så är jag i alla fall nöjd. Framför allt för att den här verkligen känns som jag! Färglatt :)


8 kommentarer:

Aase sa...

Så läcker, tokgillar ditt färgval och hur du har så många detaljer....
Kram Aase

LillBlomman sa...

Underbar! Och verkligen en lo i DIN stil! Kramar!

Johanna (silwerstar) sa...

Jag är lite kär i den här layouten faktiskt! ♥

carina sa...

den är helt fantastisk!! du är sååå bra!♥

Mathilde sa...

Men guuuud så fin! Du vore faktiskt knäpp om du inte var nöjd! Precis hur snygg som helst!

Laila sa...

Åh så mycket härliga färger! Själv är jag så himla feg på det, tyvärr...
KLart du ska vara superduper nöjd!

Sandra sa...

Förstår helt och fullt att du är urnöjd med den, den var min favorit bland alla bidragen! Ännu en av dina LOs jag känner att jag vill lifta, det finns ju en hel del.

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilken underbar färgglad LO!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...