fredag 7 maj 2010

Oj!

Oj, jag har inte uppdaterat sedan i måndags! Tiden har inte funnits och jag har inget nytt att visa. Men ikväll har jag scrappa! Jag har gjort färdigt mina finalbidrag till scrapmästartävlingen och är nöjd med det jag gjort. Jag kommer ämna in och känna att jag har gjort vad jag kan. Med tanke på den konkurrens som är så är jag glad för varje liten röst jag kan få! :)

Jag har gjort ett par snabbscrappade LOs också, en av dem hoppas jag att jag kan fota och lägga upp i morgon. Annars flyter allt på. Vi röjer här hemma inför flytt och vi planerar för fullt för bröllopet. Vi köpte nya köksmöbler idag, de är superfina och vi fick ett bra rabatt så det är jag nöjd med! Får se om jag kan fota och lägga upp i helgen.

Ha en riktig skön helg!

1 kommentar:

Aase sa...

Låter spännande att få se dina final LO
Skönt att du känner dej nöjd med dem.
Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...