måndag 31 maj 2010

Partybrudar

Lovade visst er en LO igår. Gjorde den här för ett tag sedan och det var superlänge sedan jag använde svart bakgrund och jag blev faktiskt supernöjd med den här. Min DT-kollega Mahlin använder sig ofta av stickles på bokstäverna så det inspirerade mig att göra det med. I övrigt är LOn bara gjord med American Crafts spillpapper.





I övrigt är det tufft på jobbet just nu, det är många saker som händer och mycket som ska göras. Några tråkigheter har också kommit på rad och jag ser fram emot semestern mer än någonsin.

5 kommentarer:

mahlin sa...

woho!! STICKLES!! heja dig.. det glittrar dödssnyggt babe! Läcker layout också. American crafts rockar!

Aase sa...

Ajdå, tråkigheter på jobb är aldrig kul...
Fråga en som haft en tuff vår på jobbet.
Dessutom tufft och kaos hemma just nu ;(
Håller med, var är semestern???? Längtar...
Hade varit skönt med liiiite mer sol också för då brukar krafterna återvända. DIN LO är grymt bra Så läcker!
Kram Aase

Eyovine sa...

Sååå cool LO!! *gillar*

Kramiz Maja

Sofias blogg sa...

Supercool!!!!! Älskar den blå cirkeln med prickar!:)

jonna sa...

jag vet men våran engelska lärare är ju cp :( hade till och med en ig varning, det var nog nationella som hjälpte mig med ett G .... men jag satsar och kämpar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...