söndag 23 maj 2010

Stockolm Stockholm stad i världen

Jag ska ärligt erkänna att jag inte är så förtjust i Stockholm. Förlåt alla de stockholmare som läser min blogg men så är det, Stockholm har inte fångat mitt hjärta MEN vissa delar har verkligen fångat mitt hjärta! Jag älskar gamla stan! Jag var på skolresa med min klass i fredags och medan ungdomarna led av shoppinghysteri så strosade jag kring i gamla stan. Drack en kopp kaffe på Järntorget och kikade på dessa underbara gränder.



Glöm nu inte att rösta i scrapmästartävlingen !

3 kommentarer:

Eyovine sa...

Jag älskar också gamla stan.... fast jag älskar ju allt med Stockholm ;D. Kan sitta i timmar nere i T-banan och bara titta på folk.

Lilo sa...

Gamla Stan är min favorit också. Jättekul att strosa runt på ställen där inte turisterna går. Låtsas att man bor där på någon bakgård.

Åsa/asamia sa...

Jag gillar i o för sig Stockholm, och då särskilt Mälaren och gamla stan...men det är sååå skönt att åka hem sen - till lugnet.
Massa fint scrappat neråt i bloggen, tack för titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...